salina.reismee.nl

Into the wild!

Okay, misschien is dat een tikkie overdreven maar de Pyreneën is natuurlijk wel heeeel wat anders dan de kuststreek van Pineda de Mar. Hier hoor je midden in de nacht niet het ruizen van de zee of het voorbij zoefen van de trein maar allerlei krekels, vogels en eea aan wilde beestgen. Daarnaast hebben ze hier volgens mij zowat elke knol en koe een koebel gegeven want ook die horen we hier de gehele dag. Woody is in ieder geval dolgelukkig dat hij weer grassprietjes kan voelen tussen zijn tenen en ligt hier de hele dag te rollen en te chillen. Hij heeft energie voor tien en voelt zich helemaal thuis. Ook fijn natuurlijk! Eergisteren hebben Jet en ik een kano gehuurd.....ja, mensen....echt waar... en zijn we het meer opgevaren. Ik moet zeggen: het ging zo gek nog niet al denk ik wel dat ik natuurlijk veeeeel meer heb moeten roeien ;-). Uiteraard is een kanotocht niets zonder watergevecht en dus kwamen Jet en ik weer zeiknat uit de kano. Gisteren heb ik de motor gepakt en de hele middag door de Pyreneën aan het rijden geweest. Wat ontzettend mooi is het hier en ik kan dan ook in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit zo mooi gereden heb. Op sommige toppen ligt nog steeds sneeuw en ik ben langs tientallen skiliften en dorpen gereden. Koeien en paarden lopen hier gewoon over de weg en de uitwijkmanoeuvre is hier goed besteed. Echt heel bijzonder om daar in de zomer de winkels met Skirental te zien staan en allerlei verwijzingen naar de skiliften. Natuurlijk zijn er tig foto's gemaakt en ook die zet ik snel op mijn blog. Vandaag rijden we naar Toulousse naar de stadscamping zodat we vanavond lekker kunnen gaan stappen! Ook leuk!

Reacties

Reacties

Jet

Het was inderdaad geweldig in de Pyries. En wat was dat water verrekte koud van dat meer. Ik zit nu in de Algarve, bedankt voor de tips, Lagos was geweldig vandaag. Mis hè gezelschap wel, vond het heel tof met je.
Dikke kus X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!