salina.reismee.nl

Toch een weekje langer op Ibiza

Wat een geluk kun je soms toch hebben....of het had gewoon zo moeten zijn....

Samen met Sergey en Gary heb ik hier een heerlijke eerste week gehad. Autootje gehuurd en overal naar toe geweest op het eiland. Ook naar het adembenemende en mystieke Es Vedra waar zelfs Sergey stil van werd om vervolgens een knotsgek dansje uit te voeren in een stenen vortex. Deze ga ik zeker nog even op mijn blog zetten (als Sergey het goed vind natuurlijk). Jammer alleen dat het hem maar 1 dag kostte om bijna net zo bruin te worden als mij. Gelukkig bijna..... Ook super dat Gary mee wilde komen. Al zie ik hem af en toe nog steeds als klein broertje, hij is inmiddels heeeeel erg volwassen en kijkt dus ook naar al die mooie vrouwen hier... Best gek hoor! Hahahaha. Ook was het supergezellig dat Marcel en Jasna langs zijn geweest en samen hebben we lekker gegeten en gezwommen. Marcel had een prachtig huis gehuurd, ver van de bewoonde wereld zodat ie lekker al het lawaai kon maken wat hij maar wilde. Daar bedoel ik mee: zingen onder douche... not so pretty... en lucht ventileren wanneer nodig! hahahaha.

Het water is hier prachtig rond de kust en daarom is snorkelen echt een must. Vanaf de rotsen duik je zo het water in en overal heb je koraal en vissen. Zelfs Woody is al meerdere keren mee gaan zwemmen (al ging het niet altijd van harte maar afkoelen is voor hem soms nodig).

Ook zijn we nog een nachtje naar de Pacha geweest en aangezien het feest hier pas rond half 3 in de nacht op gang komt, hebben we van te voren maar een siesta gehouden. In Spanje is het wel echt even omschakelen: je bed uit om 10 u, ontbijten om 13 u, siesta van 3 tot 5, 6 u lunch en dan rond 22u avondeten om vervolgens rond 01 u te gaan stappen. Beetje wennen, dat zeker! Maar lukt aardig hoor. Nu zijn ze alweer terug naar huis en zou ik ook afgelopen donderdag vertrekken. Na overleg met de Ferry maatschappij kon ik voor heel weinig de boel omgooien en ga ik nu dus pas 13 juni terug naar Denia!! Eergisteren maar weer even wezen stappen met onze yoga lerares die veelal op de gastenlijst staat. Ze vroeg ons mee voor een rockparty in de Space maar toen we daar aankwamen in onze rock outfits en punk kapsels stond ze niet op de gastenlijst. Zal je net zien! Wij waren natuurlijk een beetje gefrustreerd en probeerden die jongen te maar helaas. Na enig heen en weer geklets mochten we toch met zijn 4tjes naar binnen (kaartjes waren 40 euro per stuk!!!). Wij blij!! Komen we daar de zaal in.......alleen maar snoeiharde techno muziek!! Na een half uur toch maar even gevraagd of we niet gewoon op de verkeerde dag waren en wat bleek.......We stonden in de verkeerde discotheek!! Dus..... Logisch dat ze dan niet op de gastenlijst staat natuurlijk. Wij de auto weer in en naar de Privilege gereden. Dit is ook echt de grootste discotheek van Europa en dat kun je ook wel merken. Groot zwembad in het midden, grote podia en heeeeel veel mensen. Lekker gedanst tot in de vroege uurtjes en daarna weer heerlijk relaxen op het strand.

Ibiza is party maar vooral ook lekker relaxen in hippie stijl! Nog een paar dagen en dan ga ik alweer terug. Gek genoeg is het allemaal zo gemakkelijk te doen als je het maar doet. Iedereen die ik tegenkom vind het stoer en gaaf wat ik doe maar het is gewoon doen! Inpakken en wegwezen en problemen los je gewoon onderweg wel op of vraag je iemand voor. Ik geniet in ieder geval enorm van mijn vrijheid en raad het iedereen aan! Tot snel weer!

xxx

Reacties

Reacties

Bianca Altinkiran

Meid wat ben jij lekker aan het genieten zeg denk je er wel aan dat je wel genoeg slaapt als het leven pas zo laat op gang komt?
Geniet maar lekker voor je het weet begint het gewone leventje wer hoor.

groetjes Bianca altinkiran.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!