salina.reismee.nl

Lekker chillen in Torremolinos! Jongens....wat een leventje!

De afgelopen dagen heb ik heerlijk in Torremolinos gerelaxt en veelal het strand, restaurantjes, winkeltjes en barretjes bezocht. Was bijna vergeten dat ik vakantie heb en ook nog moet genieten zo nu en dan van de rust en dus ben ik niet zoals gepland op maandag weg gereden richting Denia. Goede keuze! Nu kan ik tenminste een beetje bijbruinen hahaha. Ik hoorde gisteren van zowel mijn papa, mama als vrienden dat ik toch best aso bruin ben geworden (of zeggen ze dat alleen maar om me blij te maken...mmmhhh goede vraag) en dat mijn haar wel heeeeel erg blond is geworden door de zon. Nou de foto's zullen het jullie wel bewijzen!! Vandaag 'lekker' met de motor getoerd en totaal verdwaald ergens hoog in de bergen. Door de warmte (het is hier steeds 30 graden) ging ik bijna van mijn graadje in mijn pak en helm en ook ben ik blij dat ik weer heelhuids terug ben aangezien ik bijna 2x ben gecrashed omdat de weg na een bocht onverwachts overging van asfalt in dikke grote kiezels. Hellep!! Ook heb ik de wet een piepklein beetje overtreden... Okay, het viel wel mee maar de bocht voor het dorp bleek zo scherp te zijn en er lag zoveel grind op de weg dat ik niet goed kon indraaien. Toen kon ik kiezen: indraaien en onderuit glijden of gewoon rechtdoor de gemeentetuin in. Ik koos voor het laatste en reed zo hupsakee tussen de bomen en struiken de tuin door en na 25 meter zo de weg weer op. Alsof ik het zo van te voren al had uitgekiend. Die kerel op de hoek viel dan ook bijna van zijn kruk en ik had een hartslagje van 210.... Pfjoe... gelukkig hoor ik dan altijd Dick Sassen (mijn instructeur) meteen in mijn hoofd: kijk daar naar waar je naar toe wilt!! Dus deed ik dat. Grappig dat je in nog geen seconde een plan maakt op een onverwachtse situatie en die ook goed uitvoert. Gelukkig rijd ik niet roekeloos maar een ongeluk zit dus echt in een klein hoekje. Ik krijg morgen visite van Thomas en Leo. Ze moeten hier zondag in Malaga zijn en dus leek het me leuk om nog een keer een avondje te gaan stappen en zo geschied. Dan is een camping toch wel erg handig hoor. Heb ook wel weer even zin in lekker kletsen en borrelen. Gelukkig ga ik over een paar dagen alweer naar Denia en dan naar Ibiza! Daar komen Sergey, Gary en Marcel naar toe en ik heb er echt heel veel zin in! Dus moet ik natuurlijk wel zorgen dat ik de boot niet mis. Zul je net zien... heb vanochtend nog maar even snel ticket gecheckt. Just in case... Iedereen die het nog weet: ik mistte al eens het vliegtuig in Bangkok....oepsie!

Tot snel!

Reacties

Reacties

monique

lieve salientje,een reis maak jij om nooit te vergeten,gelukkig kunnen wij mee genieten door je leuke verhalen,ben trots op je dat je dit avontuur doet,toch zal ik ook stiekem blij zijn als je veilig thuis ben en ik je f kan zien,mis je best beetje,dikke knuffel en kus mo

sarena

wat heerlijk allemaal zeg, geweldig stoer en leuk lijkt me, geniet ervan, maar dat doe je zo te zien.......mmmmm
dikke kus sarena

Sergey

Zo jonge dame, ik vind het uiteraard superstoer dat mijn chickie zulke acties uit kan halen (ik mag namelijk niets in de auto als madam naast me zit) maar doe je wel iets voorzichtiger...met die bomen;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!