salina.reismee.nl

Eefje gaat morgen alweer naar huis!

De week is echt omgevlogen zeg! We zijn afgelopen vrijdagmiddag aangekomen in Torremolinos. Dit was overigens niet helemaal volgens de planning zoals al vaker deze sabbatical is gebleken. We wilden erg graag naar Malaga en daar op de camping staan maar omdat we donderdagavond met Thomas een borrel gingen doen (best handig om iemand te leren kennen met een huurauto! hoefden we mooi die 3 km niet te lopen op onze hoge hakken) hadden we geen tijd meer om een camping te zoeken. Och, er zal vast genoeg keuze zijn en anders rijden we toch naar de MC Donalds want die hebben gratis WIFI. Ik hoor het ons nog zeggen...... Dus...na een korte stop in Marbella (leuke stad maar ik heb toch maar even de wielklem op de camper en de driedubbele sloten op de aanhanger gezet...tja, het zal je maar gebeuren: oepsie en foetsie) reden we naar Malaga. Na drie keer heen en weer over de ring van Malaga te hebben gecrossed en nadat er minstens 4 keer was getoeterd omdat we schijnbaar iets te traag waren met rijden zodat we de borden konden lezen... wat een agressievelingetjes die Spanjaarden zeg....reden we na de benzinepomp helemaal verkeerd en stonden we klem. Ik met mijn goede gedrag indruk op Eefje maken en geprobeerd de aanhanger naar achteren te rijden en te keren maarre... dat kon ik toch mooi vergeten. Toen uiteindelijk niet moeilijk gedaan en heel brutaal bij de slagbomen van het hotel op de bel gedrukt. Tja, wat wilden ze doen....me terugsturen? ;-). Gelukkig waren ze behulpzaam en kon ik snel keren en weer de ring oprijden. Bij de MC Donals hebben we even gecheckt (we zaten daar tussen zeker 3 verjaardagspartijtjes met schreeuwende en huilende kinderen...pfjoe zeg...ode aan de pappa's en mama's hoor want die bleven lachen al was het soms met kiespijn) welke camping we moesten hebben en wat bleek: 0 campings in Malaga. Chips! Change of plans en dus zijn we naar Torremolinos gereden. We hebben lekker de zaterdag in Malaga doorgebracht. Veel leuke winkels maar niets gekocht! Best knap van deze twee dames! Ook nog even wezen 'stappen' in Torremolinos maar het was er best nog rustig omdat het seizoen nog niet is begonnen. Eefje moet morgenochtend al om 5 uur op. Oja, en ik ook natuurlijk ;-) ....bléh wat vroeg hahahaha. En dan gaat ze naar huis. Ik zal ook haar zeker missen want het was hartstikke leuk!

Dikke kus

Reacties

Reacties

Marcel

Whahahaha geniet nog maar ff van je rust aankomend weekje want volgende week zaterdag ist gebeurd met de rust :-))
Zie je de 2e....

Sergey

Nou, we zien je al de 31ste dus de energie is tot 2de toch al op;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!