salina.reismee.nl

Eindelijk een ligbedje aan het zwembad! Joehoe!!

Ik zat me namelijk even af te vragen of ik ook daadwerkelijk eens gerelaxt heb in de vakantie en kwam tot de conclusie dat dat wel iets beter kon. En dus heb ik Woody aangelijnd en zijn we in Alvor een rondje strand en stad gaan doen. Ondanks datWoedsel (nieuw koosnaampje)even geleden nog best last had van zijn rug, ging het wonderbaarlijk goed! Ik heb hem alleen op het strand even een stukjemoeten dragen want met die korte pootjes komt hij het losse zand niet zo gemakkelijk door. Dan ziet ie er aan de achterkant uit als een hangoorkonijntje dat nogal moeilijk hupst maar dan met een lang en krom staartje. Geen gezicht!! Het was echt lekker weer en dus was het een heerlijk dagje. Daarna lekker koffie met Tia Maria gedronken op een terras in de rotsen (erg mooi).

Vandaag heb ik het ligbed bij het zwembad in beslag genomen en een rondje gezwommen. Helaas heb ik oordopjes nodig om het water tegen te houden en dankzij mijn nogal vreemdeborstcrawl (ik verzuip altijd half als ik dat doe maar hou stug vol want het is gesund!) verloor ik er een en moest iemand anders hem even voor me opduiken. Dat zag ik mezelf namelijk niet doen aangezien ik de oordoppen niets voor niets heb natuurlijk. Die arme man zag eruit als een walvis zonder richtingsgevoel want ondanks dat het ding knalroze was en op een blauwe bodem lag, had hij nogal veel moeite om hem te vinden.

Het avontuur van de lege accu kreeg alleen nog wel een staartje want die was weer leeg. Dus de kraan en het gas deden het niet meer. Dat vond mijn buurman zo erg dat ie mij een piepklein waterkokertje cadeau heeft gedaan ondanks mijn tegen gesputter. Had ik gelukkig wel weer koffie in de ochtend. Nu zit er dus een acculader in de camper en heeft de aardige andere buurman (wat een handige kerels die 65+ers!) hem even goed geïnstalleerd en zit Salientje niet meer zonder stroom. Ik denk dan ook dat ik vanavond heerlijke pannekoeken ga bakken!

De tijd gaat best wel hard en dus haal ik zaterdag Eefje op in Faro. Gezellig!

Tot snel!

Dikke kus

Reacties

Reacties

Sergey

Hi poppe, je hebt wel heeeeeeeeeeeele trage verbinding, 10/05 geplaatst, nu pas in mijn mailbox! Is toch niet toevallig geïnstalleerd door die 65-plussers?;)

truus

Nou dat lijkt er wel op,zit alleen maar tussen de 65 ++++++++++.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!