salina.reismee.nl

Doe mij maar even een watertje.....

Phoe... één ding kan ik je garanderen. Die Engelsen kunnen heel wat achterover gooien zeg hahahahaha. Gisteren met een aantal van de camping naar de stad geweest om de voetbalwedstrijd Liverpool vs Chelsea te bekijken. Ja, vrijwillig inderdaad. Het was ook echt net of ik in Engeland was in plaats van Portugal want iedereen had rode of blauwe shirtjes aan en het is hier volgezet met pubs met Engelse eigenaren. Desalniettemin erg gezellig en naarmate de avond vorderde (lees: van 17 u tot zo'n 22u) nam ik af en toe ook het Londense accentje over en begreep ik ook alles steeds beter hahahaha. Daarna lekker met zijn allen Piri Piri Chicken gegeten. Papa, dat zou je echt super lekker vinden!! Helemaal jouw ding want ze bbq'en grillen hier alles.

Om 22:30 toch maar even terug naar de camping om Woody uit te laten en na een hoop getwijfel en mezelf vermanend te hebben toegesproken dat ik anders echt een watje zou zijn me ook maar omgekleed, opgemaakt en 15 minuten later een taxi aangehouden. Ik vond het namelijk té saai om om half 11 al naar bed te gaan. Dan kon gewoon niet op de zaterdagavond als je naast zo'n drukke en leuke stad zit. De boulevard was ontzettend druk en gezellig. En uiteindelijk belandde ik in een karaoke bar met Engelsen waar er minstens 3 vrijgezelle feestjes werden georganiseerd. Iedereen was verbaasd over het feit dat ik graag shotjes Wodka wilde met een schijfje limoen. En uiteindelijk iedereen toch ook maar even proberen. hahaha. Zo grappig. Maar slim als ik ben, ook veel water blijven drinken. Uiteindelijk belandde ik om 4 uur in de nachtclub en heb daar nog zeker een paar uur mijn beentjes uit mijn lijf gedanst. Altijd leuk dat niemand je kent en je zo gek kunt doen als je maar wilt. Op een of andere manier vind men dat helemaal leuk en dus heb ik veel 'nieuwe' vrienden en vriendinnen gemaakt.

Vandaag is het stralend mooi en warm weer. En gezien mijn gemoedstoestand nu alles behalve energiek is, heb ik mijn ligbedje uitgeklapt, mezelf een roosviceetje ingeschoonken en ben ik nu heerlijk al eventjes een boek aan het lezen. Zucht... wat een heerlijk leventje zo.

Als het meezit gaan we straks met zijn allen bbq'en maar je weet het hier maar nooit. Ben wel heel bij dat ik dat inmiddels niet alleen maar met de oudjes op trek hahahaha. Hoef ik ook niet steeds meer uit te leggen waarom Skype zo gemakkelijk is en iedereen het kan. Zodat ik vervolgens dat voor ze op de laptop aan het installeren ben. En ik zou nog wel niet gaan werken!!

Ik moet ook echt even kwijt dat ik het ontzettend leuk vind om van iedereen reacties te krijgen. Het lukt me uiteraard niet om iedereen persoonlijk terug te mailen of te antwoorden maar ik lees het allemaal met veel plezier dus vooral blijven doen. Ook leuk omdat er mensen tussen zitten die ik niet zo vaak spreek maar die allemaal interesse tonen.

Bedankt dus allemaal!!

Dikke kus vanuit het Portugalse zonnetje (lang leve de reisblogs)

Reacties

Reacties

Jet

Stoer dat je er toch uit bent gegaan en dan heb je toch een hele leuke nacht gehad.

Je moeder en Chris

Stoer hoor in je eendje uitgaan tussen al die Engelsen. We zijn blij dat je het leuk hebt. Tot spoedig in Barca.

xxxxxxxxxxx

Je broErTJe..Xxx

Dag LiEvE ScHAt.....LeeS GlOBeTrOttEr....


En? Is hEt WaT Je GeHoOpT Had? Heb Je De PrEVaKANtIebiBbers thUiS KunnEn LaTeN? GAaT Het GoEd mEt wOOdy? leUk dAT JE AllE InDrUkkEn, En OnTmOetingEn Met oNs Deelt. KrIJg toch Een bEetjE hEt GevOel het mEt Je te kunnen mEebELEVeN.

Val ThOrEnS wAs GeWelDig En DE BoYs KondeN het erg gOed mEt ELkAAr VInDen. SNeeUw WaS Top En De StuntS WaRen GrUWeLIjK...


ToT OVEr eeN WEek Of 3...alS Ik MEt SeRGEY JoUW KaNt Op Kom Om JE te VeRgEZeLlen Op Je EpisChE ReIs. XXXXXXXXXXXXXXXXXXX.

En 1 VooR WOODy X

nancy

jeetje wat een avonturen geweldig om dit te kunnen doen ,wen je niet te veel aan dit vrije leventje (wil wel graag mijn masseuse terug,geintje) geniet er lekker van zou het zo van je over willen nemen

Ludmila

Hartelijk bedankt voor je felicitatie voor moederdag. Ik was tot tranen toe geroerd. dikke kus!

Wij hebben je route gevolgd en de foto's bekeken.

Leuk, avontuurlijk en stoer!!!! Je bent een kanjer!

De groeten. Wij- Ludmila en Kees.

Irina

He Salintje,

Waar blijven de nieuwe avonturen? Ik heb 's avonds niets meer te lezen. ik geniet niet alleen van je verhalen, maar ook nog eens je schrijfstijl. Als ik het lees, hoor ik jouw stem in mijn hoofd en zie ik jou gek doen.
Veel plezier nog, en hou ons (thuisblijvers) op de hoogte. Een dikke kus van Yasmina en Remy.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!