salina.reismee.nl

Mamaloe had geen zin vandaag!

Jippie!! Ik ben er!! Ik zit sinds vandaag op een supergezellige camping en heb vol internetbereik in mijn eigen campertje. Ik schrijf dit verhaal dan ook gewoon aan mijn eigen zitje met een wijntje en een borrelnootje. Zieligjes alleen denk je? Nou, echt niet!!! Ben blij dat ik even 15minuten voor mezelf heb kunnen vinden hier want het staat hier vol met Engelsen, Fransen, Duitsers en Nederlanders en het is hier echt een beestenbende (ook nog een echte want er loopt hier een hangbuikzwijn genaamt Alice in de rondte en een ezeltje). Gisteren lekker met de motor getoerd en omdat dat alweer een paar weken geledend was meteen vanochtend spierpijn ;-). Watje! Maar wat was het lekker om weer even te rijden. En dankzij mijn superhandige papa kon ik alles zelf. Toch wilde mijn buurman Tonnie van 65+ graag even helpen. Gewoon voor de zekerheid! En dat mag natuurlijk altijd. Heerlijk dat iedereen zo bezorgd is en behulpzaam als je in je eentje bent. De camping in Olhao was mooi, schoon en relaxt maar ook wel een beetje erg stil naar mijn smaak. Toen ik hier gisteren dus een kijkje kwam nemen (Alvor ligt naast Portimao en dat is echt heel toeristisch en ook gezellig) op de camping was ik meteen verkocht. Super knus, gezellig en het centrum en de stad op loop- of busafstand. De boulevard en het hele mooie strand van Portimao was de definitieve druppel om te verkassen. Dus vanochtend iedereen op de camping in Olhao gedag gezegd, in de auto gesprongen en Woody inzijn riempje gezet, sleutel omgedraaiden vroem, vroem starten die boel....... euh....nee, dus niet..... Accu was leeg! Oeps! Ik denk toch dat het komt door de kraan die ik redelijk wat gebruikt had. Sta je daar dus iedereen uit te zwaaien en dan gebeurt er helemaal niets behalve dat je auto een erg zielig geluidje maakt. Wel weer een typische Salina actie natuurlijk. En dus stonden er even later (en nee, dit is echt geen mopje) een Duitser, Nederlander en Fransman naast mijn auto met startkabels en acculaders. Hartstikke lief! Even laden en vroem, vroem hij deed het weer. Voorlopig niet uitzetten hoor. Ach ja, al die wijze raad. Gelukkig hebben we al aardig wat meegemaakt dus ook dit weten we weer. Daarnasnelhier naar toe gecrossed over de N125 (meest gevaarlijke weg van Europa zeggen ze maar ik snap nog steeds echt niet waarom) en een mooi plekje uitgezocht. Ik sta echt heerlijk hier en ben blij dat ik ben weg gegaan ook al was het daar best gezellig. Ook heb ik de afgelopen 4 dagen erg goed weer gehad (sorry Kimmie) maar vanaf zondag schijnt het dan toch echt zo'n 25 graden te worden en dus ben ik (en Woody vast ook) erg blij dat we onder de bomen staan. Kan ik eindelijk die witte melkflesjes wat bijbruinen want die steken nu inmiddels welerg af tegen mijn bruinere gezicht en armen.

Volgende week zaterdag komt mijn vriendin Eefje op bezoek en dat wordt vast hartstikke gezellig. We gaan dan richting Spanje toeren dus dat wordt vast ook weer een nieuw avontuur.

Tot snel allemaal!!

Dikke kus

Reacties

Reacties

Mars

Hey moppie, wel goed bijkleuren he... anders schrik ik me de klere op Ibiza :-)
Hier verder alles lekker, alleen wat gedoe met jass d,r ticket... maar dat is een te lang verhaal voor hier... hoor je op Ibiza wel..
Veel plezier daar en tot snel he
Kus mars

Salina

Fijn dat je mijn verhaaltjes leest! Ik mis je een beetje! Vandaag zitten borrelen met iemand die jouw humor heeft. Erg gelachen! Except he is from the UK. hahahahaha.

Zie je snel! Dikke kus.
Hoop dat ticket goed komt want zou het echt leuk vinden om haar wat beter te leren kennen.

je vader

Hoi meissie, blij te horen dat alles goed gaat en je veel plezier hebt. Misschien is het verstandig als je een accu-ladertje koopt, hoeft niet zwaar te zijn, maar als je dan lang op één plaats staat kan je de lader erbij zetten, dan gaat je accu niet leeg, zoals laatst. Ik denk dat ie rond de € 30/40 kost, wel geld maar bespaart je veel problemen met starten,
tot horens en ziens, ook op skype, da's leuk,
XXXX

peter en jolanda

hoi salina, na het lezen van al je leuke verhalen tot nu toe dacht ik, nu ook effe schrijven naar je. wij zijn inmiddels al weer terug van kreta, en ook weer lekker bruin net als jij. maar ja voor de gewone mens is een weekje genoeg maar voor jou is dat pas het begin he. wat maak je een leuke dingen mee, ik vind het maar stoer hoor jij met je woeffie en mammaloe trekkend door het ruige land. wat zal je familie trots zijn. geniet er maar lekker van en wij blijven je verhalen volgen. groetjes en liefs, pootje voor woeddie van ons

je moeder en Chris

Je bent ook een lekker wijfie hoor,je redt je ummmmmm wel.Wij vinden het fijn dat je het geweldig hebt.Al die verhalen en wat je meemaakt.Love you xxx

Wilma

Hoi Salina, leuk en spannend allemaal. Hoop dat je ervan geniet en dat Woody zich ook beter voelt. Wij zijn net terug uit Kopenhagen en hebben super mooi weer gehad (je zal het geloven of niet maar het was 25 graden). Groetjes,
Wilma

Saskia

Nou nicht, je maakt een hoop los daarzo zeg. klinkt allemaal erg leuk en gezellig. ben stiekum wel een beetje jaloers hoor. geniet er van.
XXX sas

je tantetje Diana

Hey Salina wat vind ik jou een stoer wijfie! Je pakt je camper je hondje je moter en weg gaat ze gewoon ff een rondreis portugal maken. Ik zit gewoon te genieten van wat je schrijft van wat je daar allemaal meemaakt en de foto,s SUPER leuk!Ik zou zeggen doe voorzichtig aan en geniet er lekker van maar zo te zien gaat dat wel goed komen enne...het weer hier is stukke kouder (BRRR)groetjes en xxx diana toon en de kids

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!