salina.reismee.nl

Foutje!!

In plaats van de clams die ik zou gaan eten.....kreeg ik een bordje met.....slakken! Enne... ze zijn trouwens best wel okay maar je moet er niet te lang naar kijken aangezien ze met huisje en voelsprietjes worden geserveerd. Je zou bijna denken dat ze van je bordje af kruipen maar dat doen ze echt niet meer.....Misschien is een woordje Portugees leren nog zo gek niet.

Rob Offerhaus

Kim ligt hier voor Pampus op de bank die heeft vakantie nodig om bij te komen. Wel hele toffe verhalen gehoord. Nu een tijdje op je zelf geniet er van

Salina

Geef haar maar een dikke knuffel van me.... Tja, ze wordt natuurlijk ook een dagje ouder! hahahaha

Jet wanschers

Hey Salien,
Spannend nu alleen verder. Clams, zijn dat niet eigenlijk mosselen? Leuk om allemaal nieuwe mensen te ontmoeten. Veel plezier verder.
XXX
Jet

peggy

Clams zijn kokkels dachten wij. maar echt te gekke verhalen. nu lekker alleen en dan maak je weer andere dingen mee. fijn weer wat van je te lezen. hoor je snel. veel liefs peggy en maikel

Annegre

Salina, ik heb het even opgezocht voor je, "Clams" is de Nederlandse benaming is: (Noordkrompen) deze zou ik persoonlijk toch liever eten dan slakken hoor, brrrrrr jakkie

jet wanschers

Ken ik helemaal niet, weer wat geleerd ;-)

elly en klaas

hoi even een berichtje van ons leuk hoor die slakken
getver maar voor de rest vermaak je je wel zo te lezen
kus van ons