salina.reismee.nl

Labour day!

Kim is gisteren vertrokken!! Wel een beetje raar zo ineens in mijn eentje maar ik heb vandaag volledig benut om een grote schoonmaak te houden. Dus heb ik de camper gepoetst en de motor, 2 wassen gedraaid en gedroogd, gepoetst en geveegd en Woody zijn tandjes gepoetst. Dat was dus best nog een goed gevuld dagje voor Labour day! Kim smste mij vanochtend dat ze erg veel pech had met haar vliegtuig. Ze was pas om 5 uur ipv 1 uur 's nachts thuis omdat ze eerst vertraging had, daarna bleek er olie uit de motor te lekken en konden ze niet vertrekken maar uiteindelijk ging er nog een andere vlucht terug naar huis maar dan wel zonder haar koffer. Die wordt nagezonden. Het avontuur Kim en Salina hield blijkbaar nog niet voor haar op! Onze hele 10 dagen zijn zo ongeveer zo maf verlopen! Gelukkig heb ik vandaag eindelijk eens de gehele dag zon gehad met maar 1 uurtje flinke regenbuien. Omdat alle winkels vandaag dicht zijn, ga ik morgen lekker met de motor toeren. Ik zit nu trouwens in Olhao uit te spreken als Alhiau. De camping is prachtig, superdeluxe (of ben ik nu wellicht niet te kieskeurig na die camping in Lagos) en vooral erg schoon en druk. Vanwege de feestdag is het hier echt heel druk maar er zijn ook heel veel vaste plekken op de camping. Ik zit nu heerlijk aan een Sagres biertje op mijn laptop mijn reisblog bij te werken aangezien ik de afgelopen dagen nauwelijks internet tot beschikking had. Zo meteen komen ze een bordje clams brengen (ik moet toch het nederlandes woord eens opzoeken) en dus eet en drink ik hier nu voor ongeveer 5 euro. Gisteren nog even naar Tavira gereden om te kijken of ik wellicht daar nog naar toe wil maar de kust is vanaf Faro helemaal niet zo mooi. Het lijken wel de waddeneilanden hier en er is vooral veel vegetatie ipv goudwitte stranden. Misschien dat ik toch maar weer richting Sagres en Lagos ga of wellicht wat hoger. Morgen eerst met de motor even alles bekijken en dan een keuze maken. Ik houd jullie op de hoogte!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!