salina.reismee.nl

Wow...we're going to Ibiza!

Rara... Wat krijg je als je vanuit Torremolinos naar Denia moet rijden en er 7,5 uur over doet en je alleen stopt voor het tanken? Juist ja!! Een ontzettend zere kont! Jemig..... Weet ook echt even niet meer hoe ik moet zitten! De laatste paar dagen in Torremolinos visite gehad van Leo en Thomas en ik was helemaal klaar voor een avond flink stappen!!! Woehoe!!! Nou, 1 ding weet ik nu in ieder geval wel. Onze 35+ers zijn stukken energieker als die oudjes uit Zwitserland hoor! Dus stond ik alsnog uiteindelijk in mijn uppie in de kroeg gek te doen. Gelukkig weer veel mensen ontmoet en een roos en een telefoonnummer 'gescoord' van een 50 jarige Vietnamese karaoke zanger.Jeetje wat een superavond! hahahahaha. De laatste dag naar Malaga gereden en daar een ontzettend mooie rok gescoord met heel veel kleurtjes en preciesSalina (zie foto's Torremolinos).Eigenlijk had ik hem al gezien met Eefje maar toen vond ik hem veeeeels te duur! Was ie nog steeds maar hij bleef maar roepen... Koop me nou! Pleeeaassse! Dus ach ja, heb ik ook een goede daad gedaan.

Gisterochtend in de auto gestapt en via het binnenland van Spanje (ik zat de hele tijd uit het raam te kijken naar die mooi hoge bergen....met sneeuw! Zie foto's Denia en Ibiza) naar Denia gereden. Het was een erg mooie rit en ik heb echt genoten van alle kleurtjes, natuur en bergen waar ik langsreed. Vandaag dan ook een relaxdag en wasdag en ik moet nog even sneleen parkeerplek zoeken voor de motor want....morgenochtend ga ik met de boot naar Ibiza! De camping is al gereserveerd en volgens Marcel is het vlakbij dé hippiemarkt van Ibiza. Hopelijk is het er dus ook gezellig druk. Ben trouwens al 5,5 week onderweg.... Dus ben ik bijna op de helft. Het is best wel snel gegaan maar gelukkig heb ik ook nog eventjes. Hoorde dat het weer in Nederland ook fijn en warm was dus ik zeg... graag gedaan! Zal nog wat zonsturen want hoorde dat het nu weer slechter wordt. Hopelijk hebben we dan eindelijk eens een lekkere zomer dit jaar. Mijn hobby's bestaan momenteel trouwens uit: slapen, zonnen, woody knuffelen, bed op- en afhalen (tja, dan maar het glas halfvol natuurlijk... moet toch), gitaar spelen, motorrijden, poi ballen en jongleren. Dit laatste wilde ik altijd al leren maarre.... ik ben er nog steeds niet zo goed in. Opgeven? Nee, dat natuurlijk niet. Heb nog een paar weken te gaan. Moet lukken!!

Volgende blog zal dus vanuit Ibiza zijn! Iedereen is trouwens van harte welkom hoor!

Dikke kus

Reacties

Reacties

Marcel

Whahaha nog ff me korte broek inpakken dan kom ik er ook aan :-))
Oh ja en de drop en stroopwafels nie vergeten... duh

eefje

Leuk dat je toch die rok hebt gekocht. Hoort inderdaad bij je. Is volgens mij dezelfde:_)

je moeder

Lekker hoor Ibiza,hier wordt het kouder.Gezellig met elkaar. Zon, lekker eten,muziek.Geniet er allemaal van daar,groetjes aan iedereen.xxxxxxxxxxxxx

Je bRoER

SMsJe ontvangen En PenliTeS + armbanden komen eraan. ToT zo.
XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!